Aveam multe vise în copilărie și, unul dintre aceste vise a fost schimbarea lumii. Îmi imaginam că aș putea aduce un plus de bine în această societate și, la un moment dat, mi-am și făcut un plan prin care să îmi îndeplinesc acest vis: prin intermediul unor videoclipuri cu tematică diversă (grija față de părinți, iubirea de țară, de copii, etc).

Am realizat câteva videoclipuri dar, la un moment dat, am abandonat. Și apoi am crezut că pot schimba suflete prin intermediul scrisului. Nu voiam ca existența mea în această lume să nu lase vreo urmă, iar gândul că scrierile mele vor dăinui, îmi aducea o oarecare mulțumire.

Și am început să scriu. La început, scrierile mele au fost publicate pe site-ul Ortodoxia Tinerilor, această colaborare fiind marcantă pentru visul meu, căci m-a ajutat să cresc, să îndrăznesc să îmi scriu gândurile și să compun primele povești. Iar reacțiile încurajatoare m-au determinat să continui și să simt că munca mea dă roade.

Dar, când am început facultatea, din lipsă de timp, nu am mai scris atât de mult. O perioadă doar. După ce am găsit un echilibru, mi-am dorit să public și scrierile mele să nu mai fie exclusiv online. Am căutat edituri diverse și m-am confruntat cu lipsă de răspunsuri sau cu respingeri…un scriitor debutant nu prezintă un prea mare interes. În cele din urmă, când a venit momentul potrivit, am publicat și primul meu roman iar apoi, restul cărților s-au publicat în mod firesc.

De la începutul primului articol publicat online și până la apariția primei cărți nu a fost un drum ușor. A fost cu urcușuri și coborâșuri, cu îndoieli și speranțe. Nu puține au fost momentele în care am vrut să renunț, crezând că nu sunt bună în ceea ce fac, că nu contează ceea ce fac. Și, când voiam să renunț, apărea câte o rază de lumină care mă determina să continui. Pentru că visul tău nu te afectează doar pe tine, ci îi influențează și pe cei din jurul tău.

De aceea, dacă ai un vis frumos, nu renunța cu ușurință la el; nu renunța nici dacă întâmpini greutăți. Pentru că visul tău poate aduce speranță, bucurie, visul tău poate deveni visul altui om.

Lasă un comentariu